Endpoint Central MSP, yönetilen hizmet sağlayıcılarına kendi müşterilerinin masaüstü bilgisayarlarını, sunucularını, dizüstü bilgisayarlarını ve taşınabilir cihazlarını merkezi bir noktadan verimli bir şekilde yönetebilmeleri konusunda yardımcı olan entegre bir Masaüstü ve Taşınabilir Cihaz Yönetim yazılımıdır.
ManageEngine BT Operasyonları ve Servis Yönetimi çözümleri üreticisidir. ManageEngine, ağlar, sunucular, uygulamalar, masaüstü bilgisayarlar, mobil cihazlar, servis masaları, Active Directory ve güvenlik dahil olmak üzere BT işlemlerinin tüm yönlerini yönetmenize yardımcı olur. ManageEngine uygulamalarını indirmek, yüklemek, yapılandırmak ve dağıtmak kolaydır. ManageEngine, BT ekiplerinin ihtiyaç duyduğu çözümleri uygun fiyatlarla karşılar. ManageEngine 4000+ çalışanı ile 190+ ülkede 280.000+ şirkete çözüm sunmaktadır.
MSP'ler için ağ ve sunucu izleme Yönetilen hizmet sağlayıcıların müşterilerinin ağlarını uzaktan izlemelerine ve yönetmelerine yardımcı olmak için gelişmiş kullanıcı yönetimi ve merkezi izleme ile ağ ve sunucu izleme yazılımı. Entegre Ağ, Sunucu, Trafik & Konfigurasyon Yönetimi OpManager Plus, birden çok izleme aracı ihtiyacını ortadan kaldıran ve tüm ağınız da daha fazla görünürlük sağlayan entegre bir ağ performans yönetimi çözümüdür. Bu güçlü, entegre çözümle ağ yönetimine birleşik bir yaklaşım benimserek ağ kör noktalarını ortadan kaldırın.
Müşterilerinizin hem Microsoft tabanlı olan hem de olmayan uygulamalarına yamaların konuşlandırılmasını otomatikleştirin ve sistem sağlığı politikalarını tanımlayın.
Birden fazla müşteri bilgisayarına zamanlanmış yazılım konuşlandırması yapılmasını mümkün kılar. MSI, EXE, ISS, Betik tabanlı uygulamaların kurulumunu destekler.
Taşınabilir cihaz yönetimi, taşınabilir cihazların merkezi bir yerden yapılandırılmasını, yönetilmesini ve güvence altına alınmasını sağlar.
Mobil uygulama yönetimi uygulamaların dağıtılabilmesine ve yönetilebilmesine izin verir. Hem şirket içi uygulamaların hem de ticari uygulamaların dağıtımını destekler.
Her bir müşterinizin IT varlıklarını uzaktan yönetin ve kontrol edin ve bulunan yeni yazılım/donanım, tespit edilen yasaklı yazılım vb. gibi özel olaylar hakkında bildirim alın.
Sorun giderme işlemi yapmak ya da herhangi bir özel değişikliği gerçekleştirmek için müşterilerinizin masaüstlerinin kontrolünü elinizde bulundurun, kontrolü elinize almadan önce kullanıcılara bildirimde bulunun, bağlantı gerekçelerini günlüğe kaydedin, birden fazla monitör arasında geçiş yapın, dosya aktarın vb.
Güç taslakları uygulayarak, aktif olmayan bilgisayarları kapatarak ve sistem çalışma süresi raporu alarak etkili bir güç yönetimi sağlayıp çevreci olun.
Ağdaki USB Aygıtlarının kullanımını hem kullanıcı hem de bilgisayar seviyesinde kısıtlayın ve kontrol edin.
Müşterilerinizin masaüstünü, uygulamasını, sistemini ve güvenlik ayarlarını standartlaştırmak için 25'i aşkın ön tanımlı konfigürasyon
Seçilebilir ayrıcalıklarla rolleri tanımlayın ve kullanıcıları etkili yönetim için bu rollere atayın.
Çağrıları ışık hızında sonuçlandırmak ve SLA’larınızı her zamankinden daha hızlı karşılamak için Service Desk Plus ile entegre edin.
Mevcut yasaklanmış yazılımı ağdan kaldırın veya en başından yürütülmelerini tamamen engelleyin.